Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • audrey: csak egy hónapos szerződésem lesz kezdetben:) (2010.10.07. 19:45) visszaszámol
  • mary001: drukkolok nagyon, drága barátosném! és tudod, a próbaidő... ;) (2010.10.06. 16:52) visszaszámol
  • audrey: ;) (2010.09.12. 16:39) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • Ooorsi: ez nagyon bájos :) (2010.09.11. 19:32) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • mary001: akkor már inkább B).... az A) az már túl lecsúszott... de nyugi, lesz még jobb is a helyzet ;) (mo... (2010.08.26. 20:32) miből éljek 2.
  • audrey: kösziii:) (2010.07.23. 15:25) frídám
  • Ooorsi: jíháá :) Gratula :) Szuper vagy! :) Mindenkit felvettek oda, ahová akart menni, akinek szurkoltam... (2010.07.23. 11:21) frídám
  • audrey: :) Semmelweis, MLA :) úgyhogy lehet munkát keresni :P Eltén meg be se indult nappalin, úgyhog jó ... (2010.07.23. 08:54) frídám
  • Ooorsi: mantrázok, jógázok, vuduzok, imádkozok istenhez, allahhoz, jahvehoz, buddhához, az állatokhoz, növ... (2010.07.22. 21:21) frídám
  • audrey: köszi köszi:) mindent be kell vetni:) (2010.07.22. 14:08) frídám
  • Utolsó 20

Címkék

ádám (2) agyfasz (5) almodóvar (1) amerikai szépség (1) amikor nem akarom azt ami van (3) amorf ördögök (1) apró örömeim (1) baba blabla (1) baby you can drive my car (1) bandi (1) barátság (1) beteg (1) blabla (1) boldizsár ildikó (2) boldogság (1) boldogságos (5) bori band (2) buena vista (1) camino (1) cash (1) cím nélkül (2) cseh tamás (1) cummings (1) darabokban (2) dolgozós (1) eger (3) egészség (1) egyfasz (1) élet (1) életem (4) életérezgetős (11) életérzés (1) élet ez (5) elválás (1) emlékezős (1) érdekesség (1) érzelgős életérezgetős (2) érzéseim (1) esterházy (1) exsegítő (1) fájt (1) felnőtt elmúlt a fiúk a térről jól ismernek régről (1) ferenczi (1) film (3) filmélmény (3) finooom (1) fordulópont (1) frenk (1) fun (1) funny (1) futkosós (1) ghymes (1) gondolatok (1) görkori (1) hát kispál meg életérezgetés (2) hiábavaló (2) hiperkarma (1) hiszti (1) ibrahim (1) imádom (1) jékely zoltán (1) jelek (1) johnny (1) jól vagyok (2) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (3) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (1) kaláka (1) kamaszos (1) kampány (1) kányádi kaláka (2) káoszkapitány (1) kaotikus élményes életérezgetős (1) kaukázus (1) kedv (1) kedvenc (1) kiscsillag (2) koncsertó (1) konformizmus szabadság (1) könyvek (1) kosztolányi (1) kosztolányi kaláka (1) kvimbi (1) lackfi (2) lala (1) lófasz (1) lujza (1) lujzi kori (1) majális (1) megalománia igazságosztó tetőtérlakó (1) mindennapok (1) morcheeba (1) morrison (1) müller péter (1) muzsika (1) neptun (1) nyár (2) nyúlájf (1) önmegvalósítás (2) önreflexálok (1) örök (2) öröm (1) összevisszaélet (3) para (2) párkapcsolat (1) passz (2) popper (2) pörög forog állatkodik (1) pótcselóóó (1) pszichológia (1) puf (1) radiohead (2) reggeles (2) rettegek (1) rohanós (1) rokksztár (1) sabadaba (1) segítő bevetésen (1) segítség (1) semmiségek (2) sirámolós (1) sympatique (1) szentimentális szociálpedagógus (1) szerelem (1) szeret (1) szeretem (3) szigorlatos pótcselekvős (1) tereskova (1) tervezgetés (2) üllői úti fuck (1) unom (3) utazás (1) vágyaim beteljesüljenek (2) vágyaim beteljesülnek (1) van ilyen (1) varró dani (1) weöres sándor (2) white stripes (1) zagyválós (6) zene (4) zene érzés (1) zene lélek (1) zene szívemben (1) zene szöveg (1) zene zene (1) anna (1) fiatalság (1) rakéta (1) ¤barátság¤ (1) ¤rólam¤ (1) Címkefelhő

munka, meg minden

2008.07.31. 08:34 | audrey | 11 komment

talán az elmúlt napokat ez a Puf dalszöveg részlet tükrözi:(vagy legalábbis most ezzel a dallal ébredtem a fejemben)                                          

"A reggel igazi magyar reggel,
A munka vár, én nem maradhatok.
Csodálatos a rendszer,
Ez a rendezettség, a legnagyobb fokon.
A villamosok is arra mennek,
Amerre nekem menni kell.
De mondd, mi történne,
Ha egyszer, csak egyszer,
Egyszer az életben nem szállnék fel?

Hosszú volt az éjszaka,
Felébredtek a régi álmok.
Túl messzire mentem,
Vissza már sohasem találok.
Áttáncoltam az éjszakát,
Most reggel az élet megy tovább.
Nem tűnik fel, ha eltűnök,
Nem kaptam szárnyakat, mégis elrepülök."

ezen kívül minden rendben. az elmúlt napokban váltogatta egymást a munka, a buli, a kicsi punnyadás (sokra sajnos nem jutott, mert nem és mindig van mit csinálni). olvastam jó könyveket, tegnap átadtam magam a tudományos könyveknek, hehe. hiányzik a suli. már várom a szeptembert, de tényleg. Tegnap Vekerdit olvastam, meg dr. Balogh-ot, meg ped.-pszich. könyvet és találtam még Mesterkurzus kötetet is, amiben nagyon sok jó gondolat van, nagyon sok okos és elismert pszichológustól, pszichiátertől. elolvastam belőle Poppert, Tarit, Csernust. A Bagdi Emőkére nem maradt időm, de majd hétfőn :P. szeretem a könyvesboltot!!!

hétfőn összejött a gyerekkirándultatós projekt! volt 12 gyerkőcünk, köztük egy sérült. nagyon aranyosak voltak, szép nap volt! elmentünk a Strázsa-hegyre, a tanosvényen felmentünk  a kilátóba és nézelődtünk, a vezető néni meg mindneféle érdekességet mondott és mutogatott közbe: növényekről főleg. Aztán kis játék, majd vizsgálódás a Gyilkos-tóban. Szedett ki vizipókot és azt néztük:) a tekik sajnos nem bújtak elő. itt lettem P. barátja (a sérült kisfiú, akinek amugy nem tudom mi a baja, az anyukája a terhesség ideje alatt kapott valami fertőzést és a gyerkőc aránytalanul pici fejjel született, és kicsit visszamaradott. amugy sok mindenhez ért, az állatokkal nagyon képbe van, hihetetlenül, meg nagyon jól utánozza a hangukat)-szóval megkért, hogy legyek a barátja. barátok lettünk:) aztán 4órán keresztül belém volt csimpaszkodva, nem volt hajlandó nélkülem lenni, közbe meg játszotta a játékait (amik néha kicsit ijesztőek voltak). egyik percben aranyos, és a pillangókról mesél, másikban kitalálta, hogy Ő egy patkány, az egész világ ura, és elkezdi csócsálni a karom. le kellett szerelnem. amugy lehet hozzá alkalmazkodni, egy kicsit ő is tud azért, ha szépen megkéred. A többi gyerek is aranyos volt, többségében lányok voltak. ott volt kis kedvencem Krisi, tündér:) a kiscsajok meg egész végig barátságokat kötöttek és szakítottak meg, mindezt 5 percenként, főleg a Zs. kis huncut lány:D a kirándulgatás és a kemencéslángos után újra útnak indultunk, elmentünk egy lovardába, ahol lovagoltattuk őket:D nagyon élvezték. öröm volt nézni őket:D főleg a két vörösvári szőkeséget, olyan édes kislányokat még nem nagyon láttam!:) okosak voltak, szerények, szépek és lófanatikusok:)-dehát melyik kislány nem volt az:D:D Teszek be képet: Krisi a lovon:)

Aztán kedden éttermeztem, tegnap 13 órás libri, ma seemmmi:) el se hiszem hehe. holnap megyünk Kapolcsra. Kíváncsi leszek, milyen lesz. Állítólag eléégé el van szállva, legalábbis árait illetően. Várom is meg nem is. Mikor először voltam, annyira tetszett, teljesen odavoltam tőle. A tavalyi már kevésbé. Vajon mi lesz most?! Aminek nagyon örülök, hogy jön az Andi, nem is tudom mikor láttam utoljára. Épp hazajött Svájcból, be is szerveztem gyors:) úgy néz ki Ritáékkal megyünk, aminek szintén nagyon örülök, mert mostanában olyan jól elvagyunk. tisztára megszerettem!!! milyne érdekes ez, hogy két évig csak úgy elvoltunk, semmi több, és mostanra minden más, pozitív irányt vett. ő is láttatja magát, és én is, mindenféle felvett furcsaság nélkül, tisztán. örülök neki nagyon. és most megyek!:)

 

Címkék: dolgozós

A bejegyzés trackback címe:

https://audrey.blog.hu/api/trackback/id/tr97593868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ooorsi 2008.07.31. 09:53:45

örülök, h neked jobban telnek a napjaid.
Én kész vagyok..

Marcsi 2008.07.31. 10:25:14

én csak hisztis... de legalább van akinek jó;)

audrey 2008.07.31. 11:18:36

na, miért? mi van veletek aranyoskáim?
mi baj Kori? miért vagy kész?
és Maris? miért avgy hisztis? hiányzik a Lali baba?:)

Ooorsi 2008.07.31. 11:50:35

lásd: blogom. Csak most kevés időnk van egymásra a Danival, az is nyűgös, mert hulla vagyok, így az örömforrás sem annyira öröm forrás, amithelyre állítaná a napközben gallyravágott lelki békémet.
ÉS most möhh. ÉS szomi. ÉS fáradt.

audrey 2008.07.31. 12:27:13

és olvaslak, és veled vagyok. esetleg járj hétvégén kapolcson. gondolom nem, de ha igen tudd, hogy valaki vár rád:)
na átnyargalok a blogodra. puszii

Marcsi 2008.07.31. 13:33:02

jah, nálam rátapintottál:P

Ooorsi 2008.08.05. 11:51:10

haló hol vagy? hippiskedsz?

audrey 2008.08.05. 19:31:33

hippiskedtem is, meg most dolgozós napok, plusz szülőmentes élet-tesó kiszolgálás,háézimunka, mindne undorvány. olyan mintha hirtelen nagycsaládos anya lettem volna, és még a mosógépünk is behalt (szüleim majd ugy fogják mondani-te rontottad el:S) szóval kurvanagy káosz. majd jelentkezem. adj erőt.

Ooorsi 2008.08.06. 08:04:41

Adok erőt! A mosógépednek meg mond, h MÚKODJ!!! Én így szoktam szerelni a kolleginám gépét, és most odateszem a kezem a monitorraa....és leesik a kanál a te géped tetejéről. Veled vagyok, tudom milyen kaki, amikor órákat gürcöl az ember lánya a konyhában és egyszerűen nem lesz "olyan" a kaja, amilyet te elképzeltél, tudom, nekem is van egy gyerekem, 100kiló felett van és 4 óránként kell neki adni enni, különben bömböl :D na kitaláltad, h kiaz? :-)

audrey 2008.08.06. 09:56:30

ki én:) de édes:) (L)
nem tudom bevűlik-e a muukodj, de a színpad a TIÉÉÉÉD:)
hát ez milyen baromság volt, egy részt láttam, azt is csak azért, h megnézzem a nyertest, aki a kiskori szerelemem (mára arrogáns pöcs) tesója. tá-dá.

Ooorsi 2008.08.06. 16:24:05

vááááááááháháháháháhá :D VEled mindig olyan izgik történnek. Nekem csak az marad, h a személyi anyagokban turkálva röhögök a régi fényképeken és neveken.
Kinek mi jut :D
süti beállítások módosítása
retro layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments