Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • audrey: csak egy hónapos szerződésem lesz kezdetben:) (2010.10.07. 19:45) visszaszámol
  • mary001: drukkolok nagyon, drága barátosném! és tudod, a próbaidő... ;) (2010.10.06. 16:52) visszaszámol
  • audrey: ;) (2010.09.12. 16:39) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • Ooorsi: ez nagyon bájos :) (2010.09.11. 19:32) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • mary001: akkor már inkább B).... az A) az már túl lecsúszott... de nyugi, lesz még jobb is a helyzet ;) (mo... (2010.08.26. 20:32) miből éljek 2.
  • audrey: kösziii:) (2010.07.23. 15:25) frídám
  • Ooorsi: jíháá :) Gratula :) Szuper vagy! :) Mindenkit felvettek oda, ahová akart menni, akinek szurkoltam... (2010.07.23. 11:21) frídám
  • audrey: :) Semmelweis, MLA :) úgyhogy lehet munkát keresni :P Eltén meg be se indult nappalin, úgyhog jó ... (2010.07.23. 08:54) frídám
  • Ooorsi: mantrázok, jógázok, vuduzok, imádkozok istenhez, allahhoz, jahvehoz, buddhához, az állatokhoz, növ... (2010.07.22. 21:21) frídám
  • audrey: köszi köszi:) mindent be kell vetni:) (2010.07.22. 14:08) frídám
  • Utolsó 20

Címkék

ádám (2) agyfasz (5) almodóvar (1) amerikai szépség (1) amikor nem akarom azt ami van (3) amorf ördögök (1) apró örömeim (1) baba blabla (1) baby you can drive my car (1) bandi (1) barátság (1) beteg (1) blabla (1) boldizsár ildikó (2) boldogság (1) boldogságos (5) bori band (2) buena vista (1) camino (1) cash (1) cím nélkül (2) cseh tamás (1) cummings (1) darabokban (2) dolgozós (1) eger (3) egészség (1) egyfasz (1) élet (1) életem (4) életérezgetős (11) életérzés (1) élet ez (5) elválás (1) emlékezős (1) érdekesség (1) érzelgős életérezgetős (2) érzéseim (1) esterházy (1) exsegítő (1) fájt (1) felnőtt elmúlt a fiúk a térről jól ismernek régről (1) ferenczi (1) film (3) filmélmény (3) finooom (1) fordulópont (1) frenk (1) fun (1) funny (1) futkosós (1) ghymes (1) gondolatok (1) görkori (1) hát kispál meg életérezgetés (2) hiábavaló (2) hiperkarma (1) hiszti (1) ibrahim (1) imádom (1) jékely zoltán (1) jelek (1) johnny (1) jól vagyok (2) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (3) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (1) kaláka (1) kamaszos (1) kampány (1) kányádi kaláka (2) káoszkapitány (1) kaotikus élményes életérezgetős (1) kaukázus (1) kedv (1) kedvenc (1) kiscsillag (2) koncsertó (1) konformizmus szabadság (1) könyvek (1) kosztolányi (1) kosztolányi kaláka (1) kvimbi (1) lackfi (2) lala (1) lófasz (1) lujza (1) lujzi kori (1) majális (1) megalománia igazságosztó tetőtérlakó (1) mindennapok (1) morcheeba (1) morrison (1) müller péter (1) muzsika (1) neptun (1) nyár (2) nyúlájf (1) önmegvalósítás (2) önreflexálok (1) örök (2) öröm (1) összevisszaélet (3) para (2) párkapcsolat (1) passz (2) popper (2) pörög forog állatkodik (1) pótcselóóó (1) pszichológia (1) puf (1) radiohead (2) reggeles (2) rettegek (1) rohanós (1) rokksztár (1) sabadaba (1) segítő bevetésen (1) segítség (1) semmiségek (2) sirámolós (1) sympatique (1) szentimentális szociálpedagógus (1) szerelem (1) szeret (1) szeretem (3) szigorlatos pótcselekvős (1) tereskova (1) tervezgetés (2) üllői úti fuck (1) unom (3) utazás (1) vágyaim beteljesüljenek (2) vágyaim beteljesülnek (1) van ilyen (1) varró dani (1) weöres sándor (2) white stripes (1) zagyválós (6) zene (4) zene érzés (1) zene lélek (1) zene szívemben (1) zene szöveg (1) zene zene (1) anna (1) fiatalság (1) rakéta (1) ¤barátság¤ (1) ¤rólam¤ (1) Címkefelhő

életjel és lélekjelenlét

2008.08.24. 21:57 | audrey | 5 komment

jó estét. rászántam magam, hogy adjak némi életjelet, bár mostanában semmi nem történt, vagy ha mégis, akkoris elég nyűgös vagyok a fájdalmaimtól.

ugye kezdődött életem első gyökérkezelésével, aztán folytatódott egy kihúzással, ami alapból kellemetlen, mármint tudati szinten, hogy van egy fogad ami megbetegedett és menthetetlen, holott eddig összesen 2 fogam van betömve, szépek, szabályosak és minden ocsmány szenvedélyem ellenére még fehérek is. no ez már eleve nem volt egyszerű, pluszba megfájdult a másik oldalon is egy. a húzás elég morbid volt, az aszisztens fogta a fejem, a fogdokinéni mondta h most izomból húzom, persze beletört a gyökere, vésett, fúrt, meg nem is akarom tudni miket csinált, mire kijött. a magyar egészségügy persze csodás, minden orvos mást mond, és 3 hét alatt vagy 3hoz volt szerencsém...

a húzás után fájt. most is fáj, kedd óta cataflamon élek, aggódtam hogy nem gyógyul, mert miért is fáj ennyire?! aztán tegnap G-val fogorvososat játszottunk, és úgy fest bújkál ki a bölcsességfogam, persze a kihúzott mellett, és a szám kisebesedett minden kezelés alkalmával, szóval többszörös katasztrófa.

kedden mennénk nyaralni (holnap még dolgozom), és félek kicsit így belevágni, pedig egész nyáron erre vártam. végülis tisza-tó, kassa, csorba-tó projekt lesz, nagyon várom. csak ketten megyünk, viszünk bicókat, sátrat, meg mindent ami kell (a doboz fájdalomcsillapítót is beleértve):)

no de elég a fogas témából, már nagyon unom.

voltunk nagyon klassz ghymes koncerten, táncikálás, borozás, éneklés, nagyon jó volt:) valamelyik este meg paláztunk, végre, utána elmentünk az erdőbe bográcsozni, az is nagyon jó volt. tulajdonképpen klassz ez a nyár, persze már nagyon hiányzik eger és a többiek is. ma fel is hívtam ediit, mi van vele. tegnap hívott anna, túlélte az önkéntestáborokat, neki is annyira örültem.

ma meg rájöttem a suli csak szeptember 15-én kezdődik:D

Korcsikám remélem jól alakulnak a dolgok, főleg azzal kapcsolatban, amiről írtál levelet, ne haragudj, hogy nem válaszoltam, de nagyon nem is tudom mit mondhattam volna, inkább csak jó volt "hallgatni", mindenesetre drukkolok és kívánom a legjobbakat!!!!!

Címkék: jelek

A bejegyzés trackback címe:

https://audrey.blog.hu/api/trackback/id/tr33631027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kukurusnyák Rémus 2008.08.24. 22:01:04

fokhagyma:D

audrey 2008.08.24. 22:34:28

naja, a fokhagyms :D:D:D ezt inkább nem írtam le:)

K 2008.08.25. 12:32:30

Ő.. a helyzet rendeződni látszik, de természetesen jött helyette más kaka, egyszerúen nekem semmi sem sikerül. ( ma sorozatban legalább 12 dolgot vertem le, persze a legduvább atomvillanásaim közben), áh, minden szar. Emó, öngyi minden,
De neked örülök :-)
Jó is a nyár, meg a nyaralás, de nekem kb akkor jut legközelebb, amikor már 50 éves leszek és negyven nap szabadságom lesz, de a kölykök már nem velünk laknak.

audrey 2008.08.25. 14:29:58

dehogyis, ne légy ilyen (hungaro)pesszimista, lehet még rosszabb is, meg persze jobb is, no és mi sem természetesebb, mint az, hogy a légy a szobában a kijáratot keresi muhá.
legyen minden jó és jobb, ezt mondom!:)

audrey 2008.08.25. 14:31:17

"én mindig arra nézek, hol dél van és nem észak, a láng a jégnél mégis melegebb, ne legyen belőlem eleged:)"
süti beállítások módosítása
retro layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments