Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • audrey: csak egy hónapos szerződésem lesz kezdetben:) (2010.10.07. 19:45) visszaszámol
  • mary001: drukkolok nagyon, drága barátosném! és tudod, a próbaidő... ;) (2010.10.06. 16:52) visszaszámol
  • audrey: ;) (2010.09.12. 16:39) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • Ooorsi: ez nagyon bájos :) (2010.09.11. 19:32) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • mary001: akkor már inkább B).... az A) az már túl lecsúszott... de nyugi, lesz még jobb is a helyzet ;) (mo... (2010.08.26. 20:32) miből éljek 2.
  • audrey: kösziii:) (2010.07.23. 15:25) frídám
  • Ooorsi: jíháá :) Gratula :) Szuper vagy! :) Mindenkit felvettek oda, ahová akart menni, akinek szurkoltam... (2010.07.23. 11:21) frídám
  • audrey: :) Semmelweis, MLA :) úgyhogy lehet munkát keresni :P Eltén meg be se indult nappalin, úgyhog jó ... (2010.07.23. 08:54) frídám
  • Ooorsi: mantrázok, jógázok, vuduzok, imádkozok istenhez, allahhoz, jahvehoz, buddhához, az állatokhoz, növ... (2010.07.22. 21:21) frídám
  • audrey: köszi köszi:) mindent be kell vetni:) (2010.07.22. 14:08) frídám
  • Utolsó 20

Címkék

ádám (2) agyfasz (5) almodóvar (1) amerikai szépség (1) amikor nem akarom azt ami van (3) amorf ördögök (1) apró örömeim (1) baba blabla (1) baby you can drive my car (1) bandi (1) barátság (1) beteg (1) blabla (1) boldizsár ildikó (2) boldogság (1) boldogságos (5) bori band (2) buena vista (1) camino (1) cash (1) cím nélkül (2) cseh tamás (1) cummings (1) darabokban (2) dolgozós (1) eger (3) egészség (1) egyfasz (1) élet (1) életem (4) életérezgetős (11) életérzés (1) élet ez (5) elválás (1) emlékezős (1) érdekesség (1) érzelgős életérezgetős (2) érzéseim (1) esterházy (1) exsegítő (1) fájt (1) felnőtt elmúlt a fiúk a térről jól ismernek régről (1) ferenczi (1) film (3) filmélmény (3) finooom (1) fordulópont (1) frenk (1) fun (1) funny (1) futkosós (1) ghymes (1) gondolatok (1) görkori (1) hát kispál meg életérezgetés (2) hiábavaló (2) hiperkarma (1) hiszti (1) ibrahim (1) imádom (1) jékely zoltán (1) jelek (1) johnny (1) jól vagyok (2) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (3) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (1) kaláka (1) kamaszos (1) kampány (1) kányádi kaláka (2) káoszkapitány (1) kaotikus élményes életérezgetős (1) kaukázus (1) kedv (1) kedvenc (1) kiscsillag (2) koncsertó (1) konformizmus szabadság (1) könyvek (1) kosztolányi (1) kosztolányi kaláka (1) kvimbi (1) lackfi (2) lala (1) lófasz (1) lujza (1) lujzi kori (1) majális (1) megalománia igazságosztó tetőtérlakó (1) mindennapok (1) morcheeba (1) morrison (1) müller péter (1) muzsika (1) neptun (1) nyár (2) nyúlájf (1) önmegvalósítás (2) önreflexálok (1) örök (2) öröm (1) összevisszaélet (3) para (2) párkapcsolat (1) passz (2) popper (2) pörög forog állatkodik (1) pótcselóóó (1) pszichológia (1) puf (1) radiohead (2) reggeles (2) rettegek (1) rohanós (1) rokksztár (1) sabadaba (1) segítő bevetésen (1) segítség (1) semmiségek (2) sirámolós (1) sympatique (1) szentimentális szociálpedagógus (1) szerelem (1) szeret (1) szeretem (3) szigorlatos pótcselekvős (1) tereskova (1) tervezgetés (2) üllői úti fuck (1) unom (3) utazás (1) vágyaim beteljesüljenek (2) vágyaim beteljesülnek (1) van ilyen (1) varró dani (1) weöres sándor (2) white stripes (1) zagyválós (6) zene (4) zene érzés (1) zene lélek (1) zene szívemben (1) zene szöveg (1) zene zene (1) anna (1) fiatalság (1) rakéta (1) ¤barátság¤ (1) ¤rólam¤ (1) Címkefelhő

utazom. utazom

2010.02.01. 10:11 | audrey | 3 komment

"ha hiszitek, ha nem is, volt egy kutyám nekem is, piros volt az orra, lapulevél nagy füle, lelógott a porba" haha.

na szóval, ha hiszitek, ha nem is, ma eltolom a bicajt. csőre töltött zenehordozókkal, könyvekkel, lezúzok az Alföldre, kimozdulok, vonatozok, nézek, látok, gondolkodok, talán fényképezek, mindezt úgy, hogy nem vagyok időhöz kötve, nem kell rohanni, és csak úgy, mondjuk spontán.

Tegnap szóltam Annának (Anna a borász, akivel együtt éltünk Egerben), hogy mi lenne, ha találkoznánk. Kérdi: mikor? Nekem csak február 13. nem oké. Mondom: HOLNAP. Mondja: KLASSZ:)

És így mennek a dolgok. Edinek is szóltam gyorsan (Edi a másik drága, akivel együtt éltem Egerben). Nekik már suli van (!), de szerintem rászedhető. Anna úgyis tele van repi borokkal, meg elkészítette első borát, amit már kíváncsian várok. (mióta haza költöztem áttértem a citromos gösser mézes bodza kombóra, pedig szeretem én a finom, jó borokat, csak nem annyira találok partnert. MM. sokan boroznak velem, csak nem isznak jókat :D.

Szóval ez lesz ma. Móka, s kacagás.

Kicsit hideg van és nem tudom milyen cuccokat vigyek, vegyek fel, mert kb. az elmúlt napokban az öcsém egy kinőtt bakancsát hordom, mert nem csúszik annyira mint az egészen szép olasz csizmám (ami olasz, tehát nem erre az időre, hóra tervezték:)

Kecskemét után (ahol még elívom a nagynénit kávézni, unokaöcsi les most lehet, hogy kimarad :( -feszített a tempó) megyek nagyihoz, és sütünk, meg rejtvényezünk, meg amit szeretne, remélem a hasznára leszek, olyan jó lesz, annyira szeretem, mostanában különösen közel kerültünk egymáshoz, és ennek nagyon örülök!!! (L) :)

Onnan, pedig megyek tovább Szegedre, Ritához, aztán Puf-ra kiegészülve Gabival, talán Skóttal, de szóltam ám még Moncsinak (unokahúg), Gábornak (a Szabó), aki remélem szól a "nejének" is, és akkor még szuperebb lesz, mint gondoltam:)

Az egyetlen szépséghiba, hogy Gofri nem lesz, és nem jön, mert aznap jön haza a síelésből és sok lenne még levezetni Szegedre, de remélem meggondolja magát és lejön (L)

Ezúton is kívánok a Gofrinak, jóóó síelést, és vigyázzon magára nagyon, és nevessen sokat, és élvezze a friss levegőt, a havat, meg mindent, ami egy síelésen szokott lenni! (nekem ez idegen, ugye tudjuk.)

Aztán 6 vagy 7-én hazacsattogok, és 8-án Pest, azán 9-én BARCELOOOONA!!!!!!

na mentem:) puszik

Címkék: életem

A bejegyzés trackback címe:

https://audrey.blog.hu/api/trackback/id/tr261718927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ooorsi 2010.02.01. 18:51:53

Hát ez remekül hangzik. De ha nem szeretnélek ennyire irigységből csúnyákat kívánnék Barcelona miatt :-)

mary001 2010.02.02. 06:24:47

derosszlesznekedaudreyszivem!!!! :D:D:D érezd magad nagyon jól mindenfelé;)

audrey 2010.02.05. 16:19:19

mindenhol jó ;) most szegeden zuzunk:d:d:d
süti beállítások módosítása
retro layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments