Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • audrey: csak egy hónapos szerződésem lesz kezdetben:) (2010.10.07. 19:45) visszaszámol
  • mary001: drukkolok nagyon, drága barátosném! és tudod, a próbaidő... ;) (2010.10.06. 16:52) visszaszámol
  • audrey: ;) (2010.09.12. 16:39) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • Ooorsi: ez nagyon bájos :) (2010.09.11. 19:32) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • mary001: akkor már inkább B).... az A) az már túl lecsúszott... de nyugi, lesz még jobb is a helyzet ;) (mo... (2010.08.26. 20:32) miből éljek 2.
  • audrey: kösziii:) (2010.07.23. 15:25) frídám
  • Ooorsi: jíháá :) Gratula :) Szuper vagy! :) Mindenkit felvettek oda, ahová akart menni, akinek szurkoltam... (2010.07.23. 11:21) frídám
  • audrey: :) Semmelweis, MLA :) úgyhogy lehet munkát keresni :P Eltén meg be se indult nappalin, úgyhog jó ... (2010.07.23. 08:54) frídám
  • Ooorsi: mantrázok, jógázok, vuduzok, imádkozok istenhez, allahhoz, jahvehoz, buddhához, az állatokhoz, növ... (2010.07.22. 21:21) frídám
  • audrey: köszi köszi:) mindent be kell vetni:) (2010.07.22. 14:08) frídám
  • Utolsó 20

Címkék

ádám (2) agyfasz (5) almodóvar (1) amerikai szépség (1) amikor nem akarom azt ami van (3) amorf ördögök (1) apró örömeim (1) baba blabla (1) baby you can drive my car (1) bandi (1) barátság (1) beteg (1) blabla (1) boldizsár ildikó (2) boldogság (1) boldogságos (5) bori band (2) buena vista (1) camino (1) cash (1) cím nélkül (2) cseh tamás (1) cummings (1) darabokban (2) dolgozós (1) eger (3) egészség (1) egyfasz (1) élet (1) életem (4) életérezgetős (11) életérzés (1) élet ez (5) elválás (1) emlékezős (1) érdekesség (1) érzelgős életérezgetős (2) érzéseim (1) esterházy (1) exsegítő (1) fájt (1) felnőtt elmúlt a fiúk a térről jól ismernek régről (1) ferenczi (1) film (3) filmélmény (3) finooom (1) fordulópont (1) frenk (1) fun (1) funny (1) futkosós (1) ghymes (1) gondolatok (1) görkori (1) hát kispál meg életérezgetés (2) hiábavaló (2) hiperkarma (1) hiszti (1) ibrahim (1) imádom (1) jékely zoltán (1) jelek (1) johnny (1) jól vagyok (2) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (3) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (1) kaláka (1) kamaszos (1) kampány (1) kányádi kaláka (2) káoszkapitány (1) kaotikus élményes életérezgetős (1) kaukázus (1) kedv (1) kedvenc (1) kiscsillag (2) koncsertó (1) konformizmus szabadság (1) könyvek (1) kosztolányi (1) kosztolányi kaláka (1) kvimbi (1) lackfi (2) lala (1) lófasz (1) lujza (1) lujzi kori (1) majális (1) megalománia igazságosztó tetőtérlakó (1) mindennapok (1) morcheeba (1) morrison (1) müller péter (1) muzsika (1) neptun (1) nyár (2) nyúlájf (1) önmegvalósítás (2) önreflexálok (1) örök (2) öröm (1) összevisszaélet (3) para (2) párkapcsolat (1) passz (2) popper (2) pörög forog állatkodik (1) pótcselóóó (1) pszichológia (1) puf (1) radiohead (2) reggeles (2) rettegek (1) rohanós (1) rokksztár (1) sabadaba (1) segítő bevetésen (1) segítség (1) semmiségek (2) sirámolós (1) sympatique (1) szentimentális szociálpedagógus (1) szerelem (1) szeret (1) szeretem (3) szigorlatos pótcselekvős (1) tereskova (1) tervezgetés (2) üllői úti fuck (1) unom (3) utazás (1) vágyaim beteljesüljenek (2) vágyaim beteljesülnek (1) van ilyen (1) varró dani (1) weöres sándor (2) white stripes (1) zagyválós (6) zene (4) zene érzés (1) zene lélek (1) zene szívemben (1) zene szöveg (1) zene zene (1) anna (1) fiatalság (1) rakéta (1) ¤barátság¤ (1) ¤rólam¤ (1) Címkefelhő

nosztalgikuslongbow és segítőszűzmária

2007.12.13. 17:49 | audrey | 6 komment

igennn. akaraterejileg teljes mértékben maximálisan nulla.

VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ: akaraterő, a karate rőt szakállú mestere kis japán, kereste repülő rúgással a gyomrát, hogy fájjon, és jobban koncentráljon, mer az az ami kell az élet, érzés mondom én és a sörbe nézek és érzem éppen, hogy dinamó nincsen!- s nem is lesz, de azt mondja a haver: nem úgy van fater! muhhaha:)

a szociálpszichológiával nem haladok. sikerült végigfutnom párszor, de ez legfejebb csak a tudás beképzelése, esetleg az írtóraiszonyatosanhúde felszínes tudás témakörhöz kapcsolható ismeret típusnak tesz eleget azt hiszem.

gofrit legközelebb talán holnap látom, egész jó arány ahhoz képest, hogy már tegnap is láthattam volna, legalábbis elméleti síkon, naivan egy ideig még reménykedtem benne, hogy látom, dee az iskola közbelép, óó igen igen! és ma is közebelép, pedig ilyenkor már tényleg látni szoktam, de nem, és nem, hogy plusz, hanem egy akkora, húú iszonyat nagy mínusz az egész...

kezdem nem is várni a holnapot. mindig szeretném, hogy valami különleges és vicces nap legyen, mindenféle jóval, mókával, KACAGással, SZERETETtel és a többi, de többnyire az év legszarabb napjai szoktak lenni a december 14-ék. Sőt, igaziból akkor volt eddig csak jó, ha nem 14-én lett megünnepeltetve. Egy kiemelkedő 14-ét nem tudnék mondani. Elképzelem mindig, hogy milyen lesz, aztán semmi nem jön össze. Ez csak nekem ilyen traumatikus dolog vagy nem vagyok egyedül a depressziós szülinap témakörrel? Mindezek mellett hideg is szokott lenni, szóval miért is nem vagyok én tavaszi, nyári, őszi gyerek?!

A számítógépünk, pedig egy klimaxos öregasszony, semmit nem lehet kezdeni vele, egy e-mail elküldése mindössze 20 percet vesz igénybe, az internet hébe hóba szétszakad, hihetetlen, a fellegekben járok a boldogságtól, mindjárt készítek egy nyugtató herbária teát, amit a Julcsitól kapatam, és reménykedve várom az örök boldogságnak, némi leszedált állapotnak és persze Jézus Krisztusnak dicsőséges eljöttét!

jah, és van Biblia cd-m, ugye milyen jó segítő szűz Mária lányának lenni?!

kidühöngtem magam, egy élmény volt szavakat böfögni egymás mellé, a stilisztikára fittyet hányva óóó igeen!!!

jah és Korcsika, nagyon sajnálom az elszállt dolgaid, csak, hogy ne tűnjek teljes mértékben totálisan önzőnek, és most tudom, hogy jó Neked, mert Dubidúúú. Meg azt hiszem Évusnak is jó, mert talán énekelget, Gofri, neked nyilvánvalóan nem jó, de gondolok ráád!

Most vagy keresek Varró Dani verseket, vagy varrok kordbársonyból elefántot, ami foszlani fog és mérges leszek:P

Címkék: sirámolós

A bejegyzés trackback címe:

https://audrey.blog.hu/api/trackback/id/tr79262915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ooorsi 2007.12.14. 14:13:08

Víí, legyen jó kedved, és KACAGj és vegyen körül mindenki, akit szeretsz és szeret téged, vagy szeretnéd, h szeressen, vagy szeretnél szeretni -ennél többször nem tudom leírni :P- mert ez a Te napod, és legyél nagyon boldog mindig, azt kívánom Neked, és azt, hogy olyan legyen, amilyen Neked jó.

Nagyon szeretlek, Drága Barátném, akit az istenek szeretnek, örökre megtartják gyereknek :-) KACAGj!!

Boldog születésnapot! :-)

audrey 2007.12.14. 17:01:04

kacagok, kacagok kacc-kacc:) köszönöm szépen drágaságom:) jót nevettem, szeretlek:)

Ooorsi 2007.12.14. 18:31:35

Írtam ám nagyon klafa blogot is, de természetesen elszállt, nem tudom mi van velem a héten :D úgyhogy letargia, kedvtelenség, de majd írok másikat.
szeri :)

audrey 2007.12.18. 18:37:18

:( én meg nem tudok netezni, ahol net van a gép szar, ahol gép van, a net szar oh ihajj csuhajj, marad a kioszk, meg egy mentál vizsga, Kori, totál off:P

Ooorsi 2007.12.21. 20:32:20

Kitartás, én azt se tudom hol áll a fejem, de valahogy nem is érdekel. Karácsony van! :D
pusza

Ooorsi 2007.12.22. 10:16:31

rájöttem a saját sablonra ;) majd ha leszel msnen megbesz! :)
süti beállítások módosítása
retro layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments