Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • audrey: csak egy hónapos szerződésem lesz kezdetben:) (2010.10.07. 19:45) visszaszámol
  • mary001: drukkolok nagyon, drága barátosném! és tudod, a próbaidő... ;) (2010.10.06. 16:52) visszaszámol
  • audrey: ;) (2010.09.12. 16:39) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • Ooorsi: ez nagyon bájos :) (2010.09.11. 19:32) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • mary001: akkor már inkább B).... az A) az már túl lecsúszott... de nyugi, lesz még jobb is a helyzet ;) (mo... (2010.08.26. 20:32) miből éljek 2.
  • audrey: kösziii:) (2010.07.23. 15:25) frídám
  • Ooorsi: jíháá :) Gratula :) Szuper vagy! :) Mindenkit felvettek oda, ahová akart menni, akinek szurkoltam... (2010.07.23. 11:21) frídám
  • audrey: :) Semmelweis, MLA :) úgyhogy lehet munkát keresni :P Eltén meg be se indult nappalin, úgyhog jó ... (2010.07.23. 08:54) frídám
  • Ooorsi: mantrázok, jógázok, vuduzok, imádkozok istenhez, allahhoz, jahvehoz, buddhához, az állatokhoz, növ... (2010.07.22. 21:21) frídám
  • audrey: köszi köszi:) mindent be kell vetni:) (2010.07.22. 14:08) frídám
  • Utolsó 20

Címkék

ádám (2) agyfasz (5) almodóvar (1) amerikai szépség (1) amikor nem akarom azt ami van (3) amorf ördögök (1) apró örömeim (1) baba blabla (1) baby you can drive my car (1) bandi (1) barátság (1) beteg (1) blabla (1) boldizsár ildikó (2) boldogság (1) boldogságos (5) bori band (2) buena vista (1) camino (1) cash (1) cím nélkül (2) cseh tamás (1) cummings (1) darabokban (2) dolgozós (1) eger (3) egészség (1) egyfasz (1) élet (1) életem (4) életérezgetős (11) életérzés (1) élet ez (5) elválás (1) emlékezős (1) érdekesség (1) érzelgős életérezgetős (2) érzéseim (1) esterházy (1) exsegítő (1) fájt (1) felnőtt elmúlt a fiúk a térről jól ismernek régről (1) ferenczi (1) film (3) filmélmény (3) finooom (1) fordulópont (1) frenk (1) fun (1) funny (1) futkosós (1) ghymes (1) gondolatok (1) görkori (1) hát kispál meg életérezgetés (2) hiábavaló (2) hiperkarma (1) hiszti (1) ibrahim (1) imádom (1) jékely zoltán (1) jelek (1) johnny (1) jól vagyok (2) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (3) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (1) kaláka (1) kamaszos (1) kampány (1) kányádi kaláka (2) káoszkapitány (1) kaotikus élményes életérezgetős (1) kaukázus (1) kedv (1) kedvenc (1) kiscsillag (2) koncsertó (1) konformizmus szabadság (1) könyvek (1) kosztolányi (1) kosztolányi kaláka (1) kvimbi (1) lackfi (2) lala (1) lófasz (1) lujza (1) lujzi kori (1) majális (1) megalománia igazságosztó tetőtérlakó (1) mindennapok (1) morcheeba (1) morrison (1) müller péter (1) muzsika (1) neptun (1) nyár (2) nyúlájf (1) önmegvalósítás (2) önreflexálok (1) örök (2) öröm (1) összevisszaélet (3) para (2) párkapcsolat (1) passz (2) popper (2) pörög forog állatkodik (1) pótcselóóó (1) pszichológia (1) puf (1) radiohead (2) reggeles (2) rettegek (1) rohanós (1) rokksztár (1) sabadaba (1) segítő bevetésen (1) segítség (1) semmiségek (2) sirámolós (1) sympatique (1) szentimentális szociálpedagógus (1) szerelem (1) szeret (1) szeretem (3) szigorlatos pótcselekvős (1) tereskova (1) tervezgetés (2) üllői úti fuck (1) unom (3) utazás (1) vágyaim beteljesüljenek (2) vágyaim beteljesülnek (1) van ilyen (1) varró dani (1) weöres sándor (2) white stripes (1) zagyválós (6) zene (4) zene érzés (1) zene lélek (1) zene szívemben (1) zene szöveg (1) zene zene (1) anna (1) fiatalság (1) rakéta (1) ¤barátság¤ (1) ¤rólam¤ (1) Címkefelhő

óóórbitálispótcselekvéskáoszamigosz

2008.05.28. 13:59 | audrey | 8 komment

na ne, vagyis DE, megint ugyanabbana gödröcskében csücsülök, vagy beleléptem a pótcselekvések állandó körforgásába vagy hogy is mondjam.
napok óta hűségesen hurcolom a jegyzeteim a lakás minden pontjába, ahol csak megfordulok, de semmi, ennek ellenére (különös é furcsa mód) mégsem megy a fejembe.
nem is értem.... :)

Rémussal vizsgaidőszak ellenes klubbot alapítunk. és nem az íwííwen.
az ősellenállás.

nem is értem miért nem lehet minden tanegység szeminárium, oké szívás, hogy nem lehet róluk hiányozni, vagy legalábbis nem túl sokat (bizonyos tanároknál egyet igazolatlanul sucks), de legalább a jegyek hamar megvannak, inkább zh-zom, mint vizsgázom (nem olyan nagy a nyomás), a beadandóimat is szívesen firkálom, olykor eltelek valami fontos vagyok érzéssel és álmodozom, hogy amiket furmányosan kitalálok, egyszer majd megvalósítom klassz kölykökkel.

na, szóval szemmel látható mód megy a szenvedés. ez a szoc.biztonság jog valami fertelmes förtelmes rettenetes, át se látom mindig, mellette nyomaszt, hogy Mentusznénál, szóbeli (Istenem, ha fáradt lesz és nem kap kávét mi lesz?! elő kap egy uzit?!), hogy ezeket tényleg tudni kell, nem olyan, hogy megtanulom, aztán elfelejtem, vagy ilyesmi.
ááá, mindemellett egyre jobban látom, hogy én nem akarok gyermekjólétis lenni. méghogy én legyek az a mumus, aki kiveszi a gyerekeket a családból, és otthonba küldi...
nem, nem. nem, nem. meg a családsegítősdi, na az sem lenne álmaim munkája. nem tudnék elfogulatlanul jól dolgozni egy ilyen munkakörben, erősíteni olyan embereket, akiket szinte elítélek (nem vagyok ítélkezős, de ha elém állna egy alkoholista szülő, aki rendszeresen veri a gyerekeit biztosan nem tudnám megfelelőképpen azt mondani neki, maga jó szülő, csak a világ csúnya és rossz és ezért olykor kicsit többet iszik, és bátrabb lesz pfúj.)

na megyek vissza. a teraszra. és engem még a nap se barnít, csak a 30 fok ölel forró szeretetével, de szép.

Címkék: pótcselóóó

A bejegyzés trackback címe:

https://audrey.blog.hu/api/trackback/id/tr8491728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ooorsi 2008.05.28. 20:11:56

mondtam, h én belátod, h ez nem jóóóó :-)
Mit szóljak én? Itt állok a képzett szakemberség küszöbén, és nem hogy nem akarom, de nem is tudnám csinálni :) (Ahogy te is írtad, ez nem olyan, h megtanulom és elfelejtem, hanem ezek tényleg kellenek - sajnos amint rájöttem ez mind a 24 tételre igaz :-) )

De már csak 1,5 nap, és vége. Mondjuk neked szarabb :D
Bocs, csak most Dani elvonási tüneteim vannk, és én is pótcelekszem, az utsó 5 tétel egyszerűen sikít azellen, h megtanuljam, jah! és még nincs kész a szakdoga védésem se :D

Már csak röhögök..

Remélem Maris jobban áll (állsz, ha olvasod), bár ő így látatlanba is arra a szintre mondja, h nem tud semmit, amit én teljesen felkészültnek nevezek :-)

Na pusszantás, és kitartás, és velencei-tóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :-)

jah, és még egy kis desszertnek, h nehogy tudjak pihenni, hétfőn meg megyek vizsgázni forgalomból. Jessz :D Persze reggel korán ;-)

Évus 2008.05.28. 21:11:35

Adri, mikor lesz vége a vizsgáidnak? Pénteken megyek felvételizni.. és nem egyetemre, Suzukiba..:) Nem tudnak besuvasztani a HR osztályra és mivel nagyon jó pénz van még soron is, megyek. Nem jössz?:) Rémálom lesz jó sok pízért. Hátt.. inkább tanulj jogot:)
Remélem megkaptad az üzimet. Sörözés, sms.
Puszik!:)

audrey 2008.05.29. 10:00:50

Korcsika, a helyzet azért nem olyan elkeserítő, ahogy az látszik, a mit akarok az életben-t még mindig fedi, csak aztán találjak olyna helyet, ahol azt meg is tehetem! még mindig nem küldted el azt a kiképzős dolgot, amiről írtál a múltkor, pedig angyon érdekelne:D
Marcsi meg már ide se bagózik, ezt a hetet a pihenés hetének nevezte, és így is tesz, jól teszi:)
Menni fog, szerintem, ha nem is tudod, olyat improvizálsz,hogy ihajj-csuhajj, a forgalom meg szintén menni fog, kis koncentrálással, meg ha kell besegítek a drukk fronton:)

luv:)

és úgy örülök, hogy írtál:)

audrey 2008.05.29. 10:05:08

Évus, a vizsgáimnak optimális esetben 18-án van vége, de úgy, hogy jövő7 után majdnem két hétig semmi. Ez a suzuki dolog, nem tudom. jó az osannál nem lehet rosszabb, de 11 órán keresztül monoton műveletet csinálni, jajj. most pénteken mész? mert ha jövő7en mennél, még kitalálnám, meg elmesélhetnéd, hogy mit tudsz, azaz mennyi pénz, munkásbusszal kell menni?:D és 11óra meló? és heti 5 nap munka, kettő szabad, de nem sokszor esik hétvégére ugye? shit. no meg az is érdekelne, hogy szerinted, ha együtt megyünk van rá esély, h egy soron legyünk? és ez hány műszakba megy? kb ennyi:)
amugy megkaptam az üzeneted, és kommenteltem is neked, de úgy lám nem nézted:) majd csörgess meg, ha msn-en vagy. addigis tanulok. u-á.

Marcsi 2008.05.29. 13:00:28

Kori, én még el se kezdtem, mert csak 18án van az álomvizsga, de má lassan hozzá kéne fogni.... :S
puszi

Ooorsi 2008.05.29. 19:36:48

Maris, fogjál hozzá, mert hidd el, 3 nap sehogy sem elég :S

Adrikám, nem tudom hol képeznek olyan, de a google szerintem tudja. Amúgy a tévében láttam csak én is.

hú gyerekek voodoozzatok, h húzzam ki a 12-13-14-15 ös tételt vagy húzzak bármit, csak menjek át!

nagyon félek :S:S:S:S

audrey 2008.05.30. 09:07:07

ne félj, mert neeem szabad féééélniiii!
amugy én is. de kisebb bukta,mint a tiéd lenne, ami persze nem lesz az:)
süti beállítások módosítása
retro layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments