Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • audrey: csak egy hónapos szerződésem lesz kezdetben:) (2010.10.07. 19:45) visszaszámol
  • mary001: drukkolok nagyon, drága barátosném! és tudod, a próbaidő... ;) (2010.10.06. 16:52) visszaszámol
  • audrey: ;) (2010.09.12. 16:39) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • Ooorsi: ez nagyon bájos :) (2010.09.11. 19:32) mi leszek, ha nagy leszek és ki vagyok (vagy kivagyok?!) én ?!
  • mary001: akkor már inkább B).... az A) az már túl lecsúszott... de nyugi, lesz még jobb is a helyzet ;) (mo... (2010.08.26. 20:32) miből éljek 2.
  • audrey: kösziii:) (2010.07.23. 15:25) frídám
  • Ooorsi: jíháá :) Gratula :) Szuper vagy! :) Mindenkit felvettek oda, ahová akart menni, akinek szurkoltam... (2010.07.23. 11:21) frídám
  • audrey: :) Semmelweis, MLA :) úgyhogy lehet munkát keresni :P Eltén meg be se indult nappalin, úgyhog jó ... (2010.07.23. 08:54) frídám
  • Ooorsi: mantrázok, jógázok, vuduzok, imádkozok istenhez, allahhoz, jahvehoz, buddhához, az állatokhoz, növ... (2010.07.22. 21:21) frídám
  • audrey: köszi köszi:) mindent be kell vetni:) (2010.07.22. 14:08) frídám
  • Utolsó 20

Címkék

ádám (2) agyfasz (5) almodóvar (1) amerikai szépség (1) amikor nem akarom azt ami van (3) amorf ördögök (1) apró örömeim (1) baba blabla (1) baby you can drive my car (1) bandi (1) barátság (1) beteg (1) blabla (1) boldizsár ildikó (2) boldogság (1) boldogságos (5) bori band (2) buena vista (1) camino (1) cash (1) cím nélkül (2) cseh tamás (1) cummings (1) darabokban (2) dolgozós (1) eger (3) egészség (1) egyfasz (1) élet (1) életem (4) életérezgetős (11) életérzés (1) élet ez (5) elválás (1) emlékezős (1) érdekesség (1) érzelgős életérezgetős (2) érzéseim (1) esterházy (1) exsegítő (1) fájt (1) felnőtt elmúlt a fiúk a térről jól ismernek régről (1) ferenczi (1) film (3) filmélmény (3) finooom (1) fordulópont (1) frenk (1) fun (1) funny (1) futkosós (1) ghymes (1) gondolatok (1) görkori (1) hát kispál meg életérezgetés (2) hiábavaló (2) hiperkarma (1) hiszti (1) ibrahim (1) imádom (1) jékely zoltán (1) jelek (1) johnny (1) jól vagyok (2) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (3) jövőből jövő lövő segítő szociális munkás pedagógus (1) kaláka (1) kamaszos (1) kampány (1) kányádi kaláka (2) káoszkapitány (1) kaotikus élményes életérezgetős (1) kaukázus (1) kedv (1) kedvenc (1) kiscsillag (2) koncsertó (1) konformizmus szabadság (1) könyvek (1) kosztolányi (1) kosztolányi kaláka (1) kvimbi (1) lackfi (2) lala (1) lófasz (1) lujza (1) lujzi kori (1) majális (1) megalománia igazságosztó tetőtérlakó (1) mindennapok (1) morcheeba (1) morrison (1) müller péter (1) muzsika (1) neptun (1) nyár (2) nyúlájf (1) önmegvalósítás (2) önreflexálok (1) örök (2) öröm (1) összevisszaélet (3) para (2) párkapcsolat (1) passz (2) popper (2) pörög forog állatkodik (1) pótcselóóó (1) pszichológia (1) puf (1) radiohead (2) reggeles (2) rettegek (1) rohanós (1) rokksztár (1) sabadaba (1) segítő bevetésen (1) segítség (1) semmiségek (2) sirámolós (1) sympatique (1) szentimentális szociálpedagógus (1) szerelem (1) szeret (1) szeretem (3) szigorlatos pótcselekvős (1) tereskova (1) tervezgetés (2) üllői úti fuck (1) unom (3) utazás (1) vágyaim beteljesüljenek (2) vágyaim beteljesülnek (1) van ilyen (1) varró dani (1) weöres sándor (2) white stripes (1) zagyválós (6) zene (4) zene érzés (1) zene lélek (1) zene szívemben (1) zene szöveg (1) zene zene (1) anna (1) fiatalság (1) rakéta (1) ¤barátság¤ (1) ¤rólam¤ (1) Címkefelhő

az apró örömök

2008.05.18. 22:50 | audrey | 9 komment

Kellemes, esti lájtolás, betettem egy kis kedvenc, szépséges hangú Norah Jones-t, de nem a Come away with me albumot, az olyan borús néha, hanem a másikat, ami békés, szelíd:)
Semmi különös nem történt ma (sem) most csak úgy kedvet kaptam Kori kommentjétől az írkáláshoz, azaz az eseménytelenségekről történő fecsegéshez...
Tegnap a buszon találkoztam Balázs bácsival, hihi, milyen furcsán hangzik ez, ennyi év távlatából (Ő volt a kedvenc történelem-ének tanárom, még a Wardban). Kérdezte, szerintem honnan jön, mondom Egyházzenei napokról. Azt mondja: bingó. és mosolyog. Aztán kérdeztem: milyen volt, erre felbuzdulva a zsebébe túr, előkapja ipodját (az elektronikus kütyük eszerint mindnekire nagy hatással vannak, nem csak Apukámra, újratervezés:) beteszi a fülembe, azt mondja "halgassa, ezt még maga is ismeri". Hallgatom, és elbambulok, valami idóta vigyor ült ki az arcomra, persze nem a "Jöjj Szentlélek Úristen" váltotta ki ezt a hatást, csak felmerültek az emlékek, a kórus, a próbák szenvedései, mikor délután ott kellett maradni szólampróbán, aztán pénteken kóruson, és az utazások, szokásos éves programok, misék, és Juli, akivel igy barátkoztam össze:) szép emlékek. Nagyon örültem neki, kellemesen elcseverésztünk, vagyis kérdezett, fecsegtem és Ő hallgatott, jó volt látni!
Aztán megérkeztem Gofri cimborához, olyannyira aktívan, hogy kellemesen elszenderettem mellette. Nem túl tartalmas találkozás, de van ilyen, és próbálom földbedöngölni minden szintű önzőségem, miszerint ne tanuljon, menjünk ide-oda, csináljunk ezt-azt, most, stb. nemsokára vége, és akkor nyugalomban, mindenféle új élményre kiélezve folytatjuk eddig megszokott kis életvitelünket.
Ma egész nap másoltam, hátha jobban vésődik a személyiségzavar anyag, szerdán vizsgázom, érdekes szerencsére, bár olykor összekeverhető.
Egész nap senyvedtem, hogy bicózni akarook, de egyedül nem szeretek. (ha elütnek ki hív mentőt?:) el is indultunk Anyával, de 20 perc után körülbelül fel is adtuk a bringájából fakadó technikai okok miatt (vicces, hogy a tesóm érdeklődési körének középpontjában, kb. 3 éves kora óta a bicók állnak, mégsem szerelte meg... amúgy múltkor a velo.hu magazinban volt egy kép róla, ahogy repül:)
Miután hazaártünk punnyadtam tovább, a jegyzeteim felett, a számítógép előtt (megjegyzem letöltésfüggő lettem, olyan zenéket töltöttem, hogy ihajj-csuhajj, pl.: az új Portishead albumot, Skye szólóalbumát, Nick Cave-et, egy kis smooth jazz-t, Amy Macdonaldot, az új Zagart (ami annyira nem jó, mint az első volt, és Yonderboi nekem amugy is valahogy jobban tetszik), ilyesmik:)
Olyan izgalmasak ezek a napok, tényleg, végigkérdeztem mindnekit, ki jön bringázni, persze senki, mindenki szorgos, dolgos, tanulós...aztán Marisban leltem vállalkozó szellemű társra (Ő a tanulni kéne, de baromira nem akar kategória, szerintem, ha arra invitáltam volna, hogy menjünk el valami hímzőszakkörbe oda is boldogan eljött volna:), no, és eljött velem:) ÉS ENNEK ANNYIRA ÖRÜLTEM:)
Feltekertem érte, majd Kertváros-Kesztölc-Dorog és haza. Jól esett nagyon, olyan szép táj van erre, csak bambultam, miközben arra gondoltam ég a zsíííír, és nem gyújtok ráá:)
Holnap is megyek. Lehet, hogy ki kéne próbálni egyedül.
Voltam Ádáméknál, fél óra alatt persze totális enerválódás, de szeretem őket így, minden defektjükkel együtt, csak vicces, ha egyszerre hárman beszélnek hozzám, valahogy nem megy az odafigyelés. Amugy simán lehetne szakdogát írni erről a családról:P

Nos, ennyi mára, éljenek az apró örömeim, amik vannak, és lesznek is, jóéjt!

beteszek egy szépséges képet, amit egy kedves ismerősöm rajzolt. remélem egyszer mesekönyveket fog illusztrálni, én meg ilyen hősökkel álmodni:)

Címkék: emlékezős

A bejegyzés trackback címe:

https://audrey.blog.hu/api/trackback/id/tr96476054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcsi 2008.05.18. 23:16:02

hímzőszakkörbe emese jár :D nem én :D azt azé még én is kihagytam vna :D
de amúgy nekem is jó volt, remélem holnap lábra tudok majd azé állni :D hehe :D
cupi

audrey 2008.05.18. 23:20:01

emese? a köszönjük emese?
ez most tudod-e furán hangzott:D, a neked is jó volt, remélem lábraállós rész:P
amugy remélem én is, és hogy abogarak kiköltöznek a szememből:P
pusziii

Marcsi 2008.05.18. 23:24:11

igenigen, köszönjük emese, a kilencésfélben járt hímzőszakkörbe, meg olyan helyetcserélős randira, azt kamuzta otthon h olyankor is hímzőszakkörbe jár...
erről most az jut eszembe, h ha zátonyra futnak a pasiügyeim, vajon eljössz-e majd velem ilyen randira hehehe :D:D:D:D
(ja és csak azért írtam le az emesés sztorit, mert úgy éreztem, tartozom ennyivel a film szerzőinek, ha már nyertem egy óvszertartós kulcstartót:P jujj de gáz....:D)
na mind1....
amúgy jah, a legszarabb része lehet h nem is a felfelé tekerés volt, hanem az a sok kis nyüzüge bogár :S az undi volt :S
na cupi

audrey 2008.05.18. 23:26:56

te lány, azt a fos filmet változatlanul nem láttam, és nem is fogom, mégha elém lökik sem, nevén nevezem a 9 és 1/2 randi. víííííííííííííííííí.
de elmegyek veled amugy, biztos nagy élmény lenne, nyugdíjas korunkban meg bingózni és snapszerezni is mehetünk:P

Marcsi 2008.05.18. 23:28:47

tudom tudom, nekem is életem egyik legnagyobb hibája volt h arra lét adtam, inkább jégerezni kellett vna abból a zséből (ha már mindenképp kellett vmi progi a tudod mi helyett)
és igen, mammerék is snapszerolnak, úgyh az jár majd nekünk is:D
meg a helycserés randi :D:D:D

Ooorsi 2008.05.19. 20:38:20

hé, mi lenne, ha bringatávolságba költöznétek hozzám, mert éééén is akarok bringázni, és a snapszer helyett nem vetnék megy pohárka bodzafröccsöt sem, vagy echte átkosból ittmaradt vizespohárból a sört vedelni, de csak egy-egy pohárral, (mint Gödöllőn Audrey, remélem emlékszel ;))
majd írok blogot, ma 9 órát szaroztam gödöllőn, majd elmesélem, ma még egy mekis almáspitén kívül semmi jó sem történt velem.
De neked örülök :)
Meg majd jön az én drága Dubim, ő biztos jó kedvre derít majd, bár még matekoznia kell, mert 30.án szigorlatozik, de már az jó lesz, h együtt leszünk.
Majd írok bejegyzést, de most off vagyok, azon a szinten állok, h ha azt mondanád, h madár vagyok, simán elhinném, és elkezdenék repülni próbálgatni. :-P

audrey 2008.05.19. 22:02:42

hogyne emlékeznék, meg a romantikusszoftrokkerre:D annyit nosztalgiázunk manapság, hogy az valami félelmetes:)
a terv a következő: kicsiben gyúrok minden nap (ma is voltam) és valamikor nyáron találkozunk a Velencei-tónál, hmmm?!
puszillak

Ooorsi 2008.05.22. 11:18:23

Én benne vagyok, maximálisan!!!

audrey 2008.05.22. 12:57:24

jupiéé:D
csak legyen jó idő, h gyúrhasska rá:)
süti beállítások módosítása
retro layout powered by HOTFreeLayouts.com / MyHotComments